poniedziałek, 9 września 2013

Motylem jestem, na na na na ...

                                                   A 6 września nasza trójka spędzała tak :)








                                                                fot. Patrycja Smoleń

                                                                   opaska ~ H&M
                                                                   koszula ~H&M
                                                                   buty ~ H&M
                                                                   getry ~ Zara

14 komentarzy:

  1. Jeju jaka ta mała jest słodka! I jakie ma piękne kolczyki ,3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy kwiatuszki we włosach! Tylko my czekamy jeszcze na włosy :) :) Haha

    http://sandrunski.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała jest fantastyczne, śliczna po prostu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna malutka!
    Obserwuje kochana
    :* pozdrawiam, Ola<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wygląda z tymi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka przesłodka! Piękne ma oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodkie z Was dziewczyny do zjedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Bardzo miło nam to przeczytać :*

      Usuń
  8. Jaka cudowna mała księżniczka! :))))
    Ja wciąż nie wyrosłam z przepasek.


    Nowy post: http://oligatorka.blogspot.com/2013/09/snakes-pattern.html

    OdpowiedzUsuń
  9. No słodziudka dziewczynka♥ ja mam dwóch synów, nie jest mi dane takiej królewny stroić:-)
    Buciki urocze:-) Obserwuję Was:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście, że obserwuję! przez bloglovin ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...