sobota, 7 grudnia 2013

Kuferek ~ SP

Wstrętne przeziębienie! Zawsze wszystko psuje i wstrzymuje plany.. No ale na szczęście byłyśmy zaopatrzone w "kółko ratunkowe" w postaci zdjęć ,które chciałyśmy Wam przedstawić poniżej :)
Darię ,Święty Mikołaj odwiedził w tym roku szybciej i pierwszoplanową role tym razem w notce odgrywa właśnie torebka ,którą dostała. Torba ma kształt usztywnianego kuferka.
Można ją nosić klasycznie na gładkich ,krótkich rączkach, bardziej rock-and-rollowo z dłuższymi łańcuszkowymi rączkami oraz z klasycznym długim,gładkim paskiem..
Jest dobrze rozplanowana i ma przestronne wnętrze.
Posiada także przydatną bardzo smycz do kluczy, które uwielbiają chować się w kobiecej torebce. 
Kuferek jest z kolekcji Sabriny Pilewicz.  

A za niedługo pojawi się notka z przepiękną biżuterią w roli głównej ! Także zachęcamy do zaglądania na naszego bloga oraz facebook'a ! Buzi :**
                                                                                                                 Patrycja & Daria
                         










                                                                       fot.Patrycja Smoleń

                                                                    płaszcz - Laura Jo
                                                                    buty - Centro
                                                                    torebka - Sabrina Pilewicz

33 komentarze:

  1. I już więcej nie dostanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjecia :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Zapraszam do siebie :)
    Bardzo proszę o poklikanie w banery :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest świetna ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie ;-) i płaszczyk, i kuferek ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kuferek, ciekawy ma kolor. A ty wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbisty płaszczyk, wygląda wszystko razem super!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk z skórzanymi wstawkami wygląda rewelacyjnie!!
    Wczoraj byłam w Centro i widziałam twoje buty, nawet namawiałam mame na ich kupno. Ja kupiłam sobie tam inne, są rewelacyjne. Niebawem zrobie sobie w nich zdjęcia i umieszcze tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fajnie fajnie czekamy ;) Są mega wygodne ! I praktycznie pasują do wszystkiego. Ja miałam takie szczęście, że dzień później je przecenili dosyć sporo. No ale takie moje szczęście ;)

      Usuń
  9. kuferek ma cudowny kolor ale te plaszczyk jak dla mnie wow swietnie sie prezentuje na tobie;]

    zapraszam w wolnej chwili do siebie:) http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow I love that dress, it's so beautiful! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super płaszczyk :) Stylizacja bardzo ciekawa :)
    http://kulinarnerewolucjeanette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszczyk najlepszy a botki mam bardzo podobne ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnęłabym parę takich butków, ale w czarnym kolorze! <3
    Torebka jest piękna, Pilewicz to mistrzyni! :)



    Nowości: http://oligatorka.blogspot.com/2013/12/do-it-yourself-christmas-cards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były też czarne ale ten brąz wygrał ;)
      A Pilewicz owszem - mistrzyni ;)

      Usuń
  14. Zazdroszczę torebki od Sabiny- marzy mi się ten model, tylko w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Siamanko :)
    Nominowałam Cie do Liebster Blog. Jak chcesz to zapraszam do zabawy. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki cudny kuferek <3 zresztą cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna torba!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie najbardziej zauroczył płaszczyk, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!!! wyglądasz olśniewająco!
    płaszczyk jest cudowny a cała stylizacja perfekcyjna!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    P.S. Serdecznie zapraszamy na Mikołajkowy konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka jest absolutnie boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka marzenie :-) i płaszcz równie sliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny płaszczyk i buty.Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojejku <3 jak Ty ślicznie wyglądasz <3 nie mogę się napatrzeć! coś pięknego <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. superowe kolorki! zostaję tu na dłużej. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna torba! ja juz obserwuję od jakiegoś czasu.. pozdrawiam;*)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się połączenie kolorów;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne jestescie dziewczyny i fajny macie styl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...