niedziela, 23 marca 2014

Lilka

- Lilianka !? ( zawołałam )
- Nie ! Ja Lilka ! (usłyszałam odpowiedź córki z palcem skierowanym na siebie)
Tak więc nie ma już małej Lilianki a jest Lilka. I tak patrząc na nią, na to jak się pięknie sama bawi, jaka jest już samodzielna pokonując wszelkie przeszkody, wchodząc na drabinki, zjeżdżającą na zjeżdżalni poczułam dumę i lekki smutek... Tak, tak ! smutek. Bo zdałam sobie sprawę, że ten czas pędzi tak szybko. Już moja Lilka nie woła - "Mamo oć tu" - tylko sama pędzi do zabawy. Mam tylko nadzieje, że nie zwariowałam i każda z mam tak ma ;)
Ściskamy.
                                                                                                       Daria Patrycja i Lilka 



























                            fot.Patrycja Smoleń

15 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się małe dziewczynki w takich tiulowych spódniczkach ! Dzinsowa kurteczka i te trampki tworzą idealny zestaw !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknaaaaaaaa :) A co z "Mamusiiiii?" :) Eve

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia słodkiej córeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna <3 tiulowe spódniczki na małych dziewczynkach - oh i ah <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaacie ale ślicznota ! a jaka stylizacja hehehe :) cudowna księżniczka :) Moja troszkę mniejsza ale też słodziak :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo w imieniu Lilki :) I całuski dla Twojego Słodziaka ! ;*

      Usuń
  7. oj jaka ona śliczna :* uwielbiam małe słodkie dziewczynki w spódniczkach, a najbardziej takich tiulowych ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda ! Kawałek tiulu a tyle uroku dodaje każdej stylizacji i każdej małej Księżniczce :)

      Usuń
  8. Jaka ta malutka jest słodka ! Mała modeleczka ;))
    Zdjęcia z dziećmi są najlepsze, ich prawdziwe emocje, nic ustawionego, sztucznego !
    Uwielbiam oglądać radość dziecka i fascynację otaczającym go światem, ale te zdjęcia to zawierają ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mala slicznotka :)

    życzę miłego dnia ;*
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodyczka malutka, tylko do schrupania :) W wolnej chwili wpadnijcie do nas http://naziarnkugrochu.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...