środa, 20 listopada 2013

Day's like this

Czas już pomału zacząć wkładać czapki na głowę . My tę, zaprezentowaną na zdjęciach znalazłyśmy w sklepie i bez zastanowienia stwierdziłyśmy , że musi znaleźć się w naszym posiadaniu ! Teraz tego typu czapki z różnorodnymi napisami są bardzo modne .Nam osobiście spodobał się ten ;)

                                                 Patrycja&Daria


















33 komentarze:

  1. Fajna ta czapka ! Buty są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. no wreszcie Ty na zdjęciach !
    super ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki, czapka super ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. supcio supcio !! ja też chciałam tą czapkę:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Hehe w takim razie witaj Olu:-* miło, że zostawiłaś po sobie ślad ;)

      Usuń
    2. w końcu musiałam udowodnić, że od czasu do czasu Was podglądam :) a jak tu nie skomentować tak wspaniałej stylizacji :D ;*

      Usuń
  6. pięknie uwielbiam te czapki ♥ całość idealnie współgra, a i moja ulubiona kolorystyka :) zdecydowanie na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie ten luz i mega bluza;]
    zapraszam w wolnej chwili do siebie:) http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Those shoes ♥
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :D
    co powiesz na wspólną obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja :) Boska czapka!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. Following on GFC (#72) now it´s your turn ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna czapka, ja szukam jakies najnormalniejszej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim podobają mi się wasze zdjęcia :) Świetne!
    Bardzo fajny outfit, zwłaszcza buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! bardzo Nam miło to przeczytać <3

      Usuń
  15. Zdjęcia na tle graffiti są po prostu cudowne!
    Bardzo fajny blog :)

    www.boss-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam taką samą czapkę ! :D pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna czapka i bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się tego typu czapki, niestety wyglądam w nich okrutnie :( Moja głowa nie jest chyba stworzona do noszenia czapek :(

    OdpowiedzUsuń
  19. HEJ! zapraszam na lakierowe rozdanie na naszym blogu! buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne buty i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na tle tego kolorowego grafiti wygladasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie czapki! Bardzo fajne zdjęcia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  23. absolutely love your cool beanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. OBSERWUJĘ was dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...