niedziela, 24 listopada 2013

Roooar !

Pamiętamy jak do mody wchodziły wszelakie kolce i ćwieki.W tedy chyba każdy chciał mieć choć jedną rzecz z tym elementem. W prawdzie moda na to pomału mija, ale my nie mogłyśmy przejść obojętnie obok tych butów. :) A Wy? czy macie w swojej garderobie coś z pazurem?
                                                                                                                   Daria&Patrycja







                                                                    fot.Patrycja Smoleń


                                                         buty - stylowebuty
                                                         leginsy - zara
                                                         płaszcz - croop

37 komentarzy:

  1. buciki śliczne
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/pachnaca-kraina.html
    ps. poklikasz mi w banery? dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boziu *-*
    Buty sa boskie :*
    Kocham takie . Ogółem masz świetny blog .
    Obserwuje : beautybydaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pazurki to masz genialne ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty sa przecudne!!!! pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanką takich butów, ale do Ciebie idealnie pasują (:
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące buciki i jakie cudne paznokcie;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi sie Twoje buciki, są świetne z pazurem !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za dodanie mojego bloga do obserwowanych. Również obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią dodaję, strasznie fajnie u Was ;) cudne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Polubilam Was takze na fb, jesli macie chęć, zapraszam na moj profil :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, pazurki mega :))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ćwieki , każdej stylizacji dodają pazura i charakteru ! dziękuję pięknie i oczywiście z ogromną przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, ćwieki uwielbiam i napewno jeszcze jakiś czas z nich nie zrezygnuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak uwielbiam, zwlaszcza ostatnie foto:) a sesyjka piekna:) dodaje Was do gfc jako Maria Krupińska

    OdpowiedzUsuń
  15. FAJNE BUTY i stylizacja

    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja ! Ja mam spodnie z ćwiekami... i to chyba tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie trend z kolcami i ćwiekami przemówił jak najbardziej, gdyż uwielbiam zadziorny styl :) Mam kilka takich rzeczy w swojej szafie, więc i Twoje buty od razu przypadły mi do gustu :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę paznokci <3
    zapraszam do nas na konkurs http://mode-moi-sell.blogspot.com/2013/11/konkurs.html :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. I adore your wedges! :)

    P.S. I'd like to invite you to my VERY FIRST INTERNATIONAL GIVEAWAY. The rules are really simple, and the gift is a voucher for shopping... You choose what, so please join! I expect you. Good luck xx
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/11/international-christmas-giveaway-gift.html
    xo, Tina

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mam i ja ćwieki, teraz zimą pewnie do nich wróće. Ślicznie wyglłądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty butami, ale świetne masz paznokcie !!

    OdpowiedzUsuń
  23. ćwieki ! ćwieki ! ćwieki ! <33

    zapraszam do mnie na nową notkę i na mój kanał na youtube www.wewnetrzna.blogsot.com ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful shoes.
    You can participate in a new giveaway to win $30 certificate on my blog: Fashion Talks
    Follow eachother?

    OdpowiedzUsuń
  25. buty cudowne !!!! :))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega buty :) Uwielbiam ćwieki !

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne buty i cudowne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie wyglądasz ;-)))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. buy super :) ale ale co ja widzę jakie śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...